pomiar stanu zero oraz włączeń do istniejącej infrastruktury drogowej i kolejowej, sprawdzenie granic terenu inwestycji,
sprawdzenie istniejącej osnowy oraz założenie osnowy podstawowej realizacyjnej na potrzeby budowy łącznie z tunelem
Kompleksowa obsługa geodezyjna poza tunelem – 29 miesiące
Kompleksowa obsługa geodezyjna tunelu – 18 miesięcy
Dokumentacja powykonawcza zgodnie z pkt 3.5.2 OPZ i 3.2.2 PFU w tym min.:
mapy z naniesioną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z fazowaniem robót dla obszaru kolejowego należy zarejestrować we właściwym obszarowo KODGiK,
natomiast poza obszarem kolejowym we właściwym terenowo ODGiK,
profil podłużny w skali 1:1000/5000,
komplet – znaki km i hm oraz dokumentację dotyczącą utrwalenia w terenie na słupach sieci trakcyjnej znaków km, hm
dokumentacja regulacji osi torów głównych zasadniczych i dodatkowych oraz współrzędnych
geodezyjnych x y z, , osnowa, KOS
stabilizacja granic dla nieruchomości nabytych na potrzeby realizacji inwestycji, protokoły ze stabilizacji granic wraz z potwierdzeniem o złożeniu i przyjęciu do PODGiK (dla nieruchomości nabytych na potrzeby realizacji inwestycji);
wykazy zmian gruntowych – aktualizacja użytków gruntowych wraz ze zmianą na Tk- Teren Kolejowy;
przygotowaniem dokumentacji geodezyjnej i formalno-prawnej do poprawy struktury obszarowej działek nabytych przez PKP PLK S.A.,
na podstawie uzyskanych decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej w ramach ww. zadania.
(szczegóły PFU pkt 4.1.2 ust. 6 i 7 str. 62 i 63, OPZ pkt. 4.3 pkt 6 i 7. czas realizacji do 30.11.2025 r.)
monitoring geodezyjny budynków i obiektów (w tym osuwiska) poza obszarem oddziaływania portali i tunelu – cena jedn. za obiekt,
monitoring geodezyjny tunelu wg. PW CZ.8-TUN, (punkt 7 i 8 wdrożenie i utrzymanie systemu rozpowszechniania danych monitoringu przez okres trwania budowy) (budynki, 2 portale tunelowe)